wtorek, 29 sierpnia 2017

Bluzka z Corso


Kiedy zobaczyłam na półkach, oczywiście wirtualnych w e-dziewiarce Corso Lang Yarns wiedziałam,że muszę mieć.W dawnych czasach,czasach miłościwie panującego akrylu często sięgałam po "wynalazki".
Zresztą modne były dzianiny z wykorzystaniem bąbelków,trawki itp.
Bawełna przyszła,zrobiłam próbkę na drutach 5mm ,uprałam,wysuszyłam i z braku czasu odłożyłam motki do szafy.
W tym roku wróciłam do pomysłu prostej bluzki .
Nabrałam oczka wg wyliczeń z próbki .W sumie to nie wiem po co mi była próbka bo one w moim wypadku nie sprawdzają się.Może przyczyną jest to,że próbka na płasko?Druty te same czyli HH z wymienną żyłką .
Zrobiłam spory kawałek zanim zorientowałam się,że robię siatkę na ryby.Oczka luźnie,nierówne zdecydowanie nie po mojemu.
Sprułam i zmieniłam druty na 4,5mm Tym razem było w porządku.
Dobrnęłam do połowy korpusu ,przymierzyłam i ... znowu prucie.Taliowany wór pokutny a ja nie lubię
Delikatny luzik proszę bardzo ale nie pięć rozmiarów.Etap noszenia za dużej odzieży w której próbowałam ukryć sporą  nadwagę mam za sobą.Gwałtownie popsuło mi sie zdrowie a wynikiem było szybkie tycie,w ciągu roku przytyłam 32kg.Trochę trwało zanim udało się mnie naprawić.Nadal nie jestem malutką,drobniutką kobietką bo wzrost słuszny i jeszcze mogłabym zgubić małe co nieco.
Kiedyś nawet w przypływie desperacji pomaszerowałam do dietetyczki.
   "W Pani przypadku będzie trudno ale możemy spróbować/mina mądrali/ , za efekt nie ręczę,może się nie udać-Czyli spędzam w kuchni całe wieki przygotowując wynalazki ,latam na wizyty /oczywiście płatne/ a  jak nie będzie efektów no to "sorry taki klimat". Zważyła mnie twierdząc ,że proporcje mam dobre(he,he...) żadnych badań dodatkowych nie zleciła.Otrzymałam radę,żeby pić olej lniany na czczo. Pił ktoś?
Po tym eksperymencie  wiem dlaczego olej odchudza. Takiego ociężałego żołądka to ja chyba w życiu nie miała.Zero możliwości przełknięcia czegokolwiek innego.Po dwóch tygodniach odpuściłam.
Może to i zdrowe tylko czy dla każdego?Zresztą przychodnia zrezygnowała z usług tej Pani a to też o czymś świadczy.Nie wystarczy napisać w CV "dietetyk kliniczny" .
  Skończyło się na dwóch wizytach-pierwszej i ostatniej.
 Odkąd przestałam się odchudzać a dbam o utrzymanie wagi jest zdecydowanie lepiej.Dieta to taki stan w którym odmawiamy sobie wszystkiego po to żeby po jej ukończeniu rzucić się na te wszystkie zakazane produkty ze zdwojoną siłą.o bo już można cel osiągnięty.I witajcie kilogramy z powrotem!
Więc jadam wszystko na co mam ochotę,oczywiście w rozsądnych ilościach,ruszam się kiedy tylko mogę,nie dla chudnięcia a raczej dla ogólnej kondycji i czasem udaje się przy okazji ,bez wyrzeczeń zgubić  małe co nie co.


Wracając do bluzki- prucie ,tym razem do momentu uzyskania odpowiedniego rozmiaru.
Trochę miałam dość więc całość odłożyłam "na kiedyś". Nic na siłę.
Teraz po powrocie z urlopu poszło jak z płatka.Chwila odpoczynku dobrze zrobiła.
Bluzka skończona.Prezentacja na Kunegundzie.

Dekolt to prost brzeg nałożony na siebie -podobnie jak w bluzkach polo .

Nitka to bawełna Corso firmy Lang Yarns kolor 064 niecałe 8 motków na drutach 4,5mm.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz